Dodikizacija Tuzle: Gradski resursi u službi kampanje SDP-a?

U Tuzli se 05.02.2023. godine održavaju vanredni izbori za gradonačelničku poziciju, obzirom da je dosadašnji gradonačelnik Jasmin Imamović prihvatio mandat u Parlamentu BiH i tako odlučio okončati svoj radni vijek – spokojno i bez odgovornosti, pa čak i kada mu je prvi poslanički potez glasanje za crnolistaša i štovatelja lika i djela ratnog zločinca Darija Kordića – Marinka Čavaru. Politički vijek kod Imamovića trajat će vjerovatno kao i kod većine budžetlija – do posljednjeg daha.

Odlaskom sa višedecenijske pozicije gradonačelnika Tuzle, Imamović je za sobom ostavio v.d. nasljednika, skoro pa dekretom. Gradsko vijeće Tuzla još jednom je jednoglasno potvrdilo želju Jasmina Imamovića, bespogovorno i aklamativno dižući ruke u maniru starog vladarskog adeta „Kralj je mrtav, živio Kralj!“

I to ne bi bio problem da novi v.d. gradonačelnik nije u maniru starog počeo dokazivati da je samo njegova blijeda kopija, ali i veliki „udarnik“ kada je u pitanju nastavak zloupotrebe gradskih resursa u svrhu vlastite kampanje.

Za razliku od Imamovića, novi kandidat SDP-a za gradonačelnika Tuzle i aklamovani v.d. gradonačelnik do zakazanih izbora Zijad Lugavić, ne kiti se svojim nego „perjem“ prethodnika, na najmorbidniji način pokušavajući ga prikazati kao svoje.

Prvi korak koji je SDP-ov pretendent na funkciju gradonačelnika uradio je više nego degutantan. Fun page Jasmina Imamovića na facebook platformi samo je preimenovao u svoju, ne mijenjajući sadržaj, vjerovatno sa ciljem ostavljanja dojma da je sve objavljeno na istom zasluga njega. Čak i ako je većina objava potpisana od strane starog gradonačelnika. Kada na pretraživaču Facebook-a upišete ime Jasmina Imamovića, zamislite, prvi od rezultata se pojavi Zijad Lugavić. Klon? Podvojena ličnost? Ili jednostavno podvala?

Neko će reći da je u pitanju fun page gradonačelnika a ne Jasmina Imamovića, ali se na istom nigdje u nazivu ne vidi funkcija, nego ime i prezime. Sadržaj objava je stopostotno prikazan kao zasluge i dostignuća bivšeg, a sada izgleda i v.d. gradonačelnika, bez obzira na činjenicu da iza svih dostignuća stoji Gradsko vijeće koje je svojim odlukama usmjeravalo rad gradonačelnika kao izvršnog organa.

Da li je u pitanju nebiranje sredstava zbog ogromnog straha od protukandidata? Vjerovatno jeste, posebno od protukandidata Mirnesa Ajanovića koji je kao nezavisni kandidat za poziciju gradonačelnika krenuo u žestoku kampanju. Ali za razliku od SDP-ove kampanje, bez gradskih resursa i bez bilo kakvog „udara“ na svoje protukandidate. Ajanović je tokom vijećničkog angažmana u Gradskom vijeću Tuzla ostavio svakako neizbrisiv trag kao najaktivniji vijećnik, zahvaljujući kojem je oborena Odluka o komunalnoj naknadi, donesena Odluka o obaveznoj toplifikaciji cijelog Grada, toplificiran zapadni dio Grada (Bukinje i Šićki Brod), a poseban angažman imao je u donošenju odluke Parlamenta F BiH o proglašenju Tuzle Gradom, lobirajući i konstantno vršeći pritiske i održavajući sastanke sa premijerom Federacije BiH i predstavnicima Parlamenta. Dakle, kandidat sa dokazivim postignućima.

Da se SDP plaši ove kampanje, dokaz je i otvaranje „vidikovca“ na brdu Kicelj u Tuzli, gdje je na platou svečano otvoreno srce (koliko god to morbidno zvučalo). Zanimljiva je činjenica da na otvorenje srca preko kojega se vrlo jasno mogao baciti pogled na smog a ne na Tuzlu, nije pozvan nijedan vijećnik Gradskog vijeća Tuzla, nego samo v.d. gradonačelnik i kandidat SDP-a za tu funkciju i, naravno, predstavnici medija koji su imali zadatak da ga uredno „uslikaju“. I to sve bez obzira na činjenicu da je postavljanje pomenutog srca predložio vijećnik SD-a Damir Muratović. Dakle, SDP-ov kandidat ima već jedno sopstveno dostignuće – srce na ploči na čuki iznad zadimljenog grada, napravljeno sredstvima građana Tuzle.

Foto: Facebook

I dok kandidat svečano otvara srce, građani Tuzle se polako ali sigurno smrzavaju u svojim stanovima. Centralno grijanje Tuzla je nakon smjene menadžmenta i imenovanja Faraonu podobnih ljudi, ušlo u poslovni i tehnički kolaps. Kriv je neko drugi – Termoelektrana Tuzla uglavnom, a ispaštaju oni prvi – građani Tuzle od kojih kandidat sa njihovim resursima u rukama očekuje njihov glas. Sa javnim resursima čija je zloupotreba u izbornoj kampanji zabranjena čak i Izbornim zakonom BiH i sa sobom povlači sankcije od kojih je jedna i “diskvalifikacija” kandidata. A korištenje 11 hiljada pratitelja bivšeg gradonačelnika je takođe korištenje javnih resursa u izbornoj kampanji.

Na nama je da posmatramo svu morbidnost kampanje koja se provodi našim sredstvima, ali i da na kraju odlučimo da li ćemo to onanisanje nad nama našom lovom nagraditi ili kazniti u februaru naredne godine. (Dosije.ba)

Podijeli objavu

Možda vas zanima